Operațiuni la Registrul Comerțului
Cum a fost creat serviciul de operațiuni la Registrul Comerțului?

Pentru a completa pachetul de servicii oferit clienţilor noştri, am înfiinţat un departament specializat în operaţiuni la Registrul Comerţului, conștientizând, de-a lungul timpului, că aceste servicii reprezintă o investiție valoroasă pentru companiile care au ca scop să opereze eficient și să evite complicațiile birocratice. Așadar, expertiza noastră vă este pusă la dispoziție pentru a vă simplifica și eficientiza toate demersurile necesare pentru înființarea, modificarea și administrarea afacerii.

Iată cum vă putem ajuta în cadrul servicului de opearțiuni la Registrul Comerțului

Suntem partenerul tău de încredere în drumul către performanță.

Înregistrarea actului constitutiv, obținerea certificatului de înregistrare și a codului unic de identificare, rezervarea denumirii firmei și declararea sediului social.

Orice schimbare în structura companiei, cum ar fi modificarea sediului social, schimbarea denumirii, majorarea sau reducerea capitalului social, modificarea obiectului de activitate sau schimbarea asociaților/acționarilor.

Îndeplinirea tuturor demersurilor legale pentru procedura de dizolvare, lichidare și radiere a companiei din Registrul Comerțului, având parteneriate cu companii de avocatură și companii de reorganizări și lichidări judiciare.

Obținerea unor autorizații și avize specifice anumitor activități economice și înregistrarea în Registrul Comerțului.

Obținerea certificatului care atestă datele de identificare și activitatea economică a unei companii.

Depunerea corectă și la timp a situațiilor financiare anuale, conform cerințelor legale.

De ce să alegeți serviciile D&C Conta?

Economisiți timp prețios

Externalizarea unor activități complexe precum salarizarea, contabilitatea sau gestionarea fiscală către specialiști vă permite să vă concentrați pe ceea ce contează cel mai mult pentru afacerea dvs. Indiferent de domeniul în care activați, aveți asigurarea că sarcinile administrative sunt rezolvate eficient și prompt.

Rămâneți conformi cu legislația

DC Conta asigură că sunteți mereu la zi cu reglementările legale în continuă schimbare. Echipa noastră gestionează toate formalitățile legale, de la evidențele financiare până la registrul personalului, eliminând stresul conformării legislative.

Expertiză și profesionalism

Colaborând cu noi, beneficiați de o echipă de profesioniști cu experiență solidă în consultanță financiară, contabilitate și operațiuni la Registrul Comerțului. Fiecare detaliu este tratat cu seriozitate, de la optimizarea costurilor până la furnizarea de soluții fiscale personalizate.

Noutăți Economice

Aflați ultimele noutăți din domeniu.

Informații Economice

Tematici Frecvent Dezbătute la STUP

Cum Ajută D&C Conta Antreprenorii la Seminariile STUP: Ghidare Financiar - Contabilă În cadrul proiectului STUP, inițiat de Banca Transilvania, unde suntem parteneri de încredere, ne dedicăm încontinuu transmiterii informației vaste pe care o deținem din...

Află mai multe

Evenimente

TaxEU 2024

Ce reprezintă evenimentul TaxEU2024? Și în acest an am participat la TaxEU, unul dintre cele mai importante evenimente din domeniul legislației și fiscalității din România. Evenimentul a reunit experți fiscali, profesioniști și consultanți fiscali pentru a dezbate...

Află mai multe

Dezvoltați-vă afacerea alături de noi

Partenerul dumneavoastră pentru dezvoltare sustenabilă

Oricare ar fi provocarea, industria sau stadiul de dezvoltare al companiei oferim expertiză, flexibilitate și înțelegere pentru a vă propune răspunsul potrivit nevoilor dumneavoastră.

Misiunea noastră este ca prin fiecare acțiune să devenim partenerul preferat al companiilor care sunt alături de noi.

Spuneți-ne mai multe despre inițiativa dumneavoastră

4 + 5 =