Pentru a completa pachetul de servicii oferit clienţilor noştri, am înfiinţat un departament specializat în operaţiuni la Registrul Comerţului, conștientizând, de-a lungul timpului, că aceste servicii reprezintă o investiție valoroasă pentru companiile care au ca scop să opereze eficient și să evite complicațiile birocratice. Așadar, expertiza noastră vă este pusă la dispoziție pentru a vă simplifica și eficientiza toate demersurile necesare pentru înființarea, modificarea și administrarea afacerii.
Iată cum vă putem ajuta în cadrul servicului de opearțiuni la Registrul Comerțului
Suntem partenerul tău de încredere în drumul către performanță.
- Înființarea companiei
- Modificarea structurii
- Radierea companiei
- Autorizarea activităților
- Obținerea certificatului
- Depunerea documentelor
Înregistrarea actului constitutiv, obținerea certificatului de înregistrare și a codului unic de identificare, rezervarea denumirii firmei și declararea sediului social.
Orice schimbare în structura companiei, cum ar fi modificarea sediului social, schimbarea denumirii, majorarea sau reducerea capitalului social, modificarea obiectului de activitate sau schimbarea asociaților/acționarilor.
Îndeplinirea tuturor demersurilor legale pentru procedura de dizolvare, lichidare și radiere a companiei din Registrul Comerțului, având parteneriate cu companii de avocatură și companii de reorganizări și lichidări judiciare.
Obținerea unor autorizații și avize specifice anumitor activități economice și înregistrarea în Registrul Comerțului.
Obținerea certificatului care atestă datele de identificare și activitatea economică a unei companii.
Depunerea corectă și la timp a situațiilor financiare anuale, conform cerințelor legale.
Economisiți timp prețios
Externalizarea unor activități complexe precum salarizarea, contabilitatea sau gestionarea fiscală către specialiști vă permite să vă concentrați pe ceea ce contează cel mai mult pentru afacerea dvs. Indiferent de domeniul în care activați, aveți asigurarea că sarcinile administrative sunt rezolvate eficient și prompt.
Rămâneți conformi cu legislația
DC Conta asigură că sunteți mereu la zi cu reglementările legale în continuă schimbare. Echipa noastră gestionează toate formalitățile legale, de la evidențele financiare până la registrul personalului, eliminând stresul conformării legislative.
Expertiză și profesionalism
Colaborând cu noi, beneficiați de o echipă de profesioniști cu experiență solidă în consultanță financiară, contabilitate și operațiuni la Registrul Comerțului. Fiecare detaliu este tratat cu seriozitate, de la optimizarea costurilor până la furnizarea de soluții fiscale personalizate.
Noutăți Economice
Aflați ultimele noutăți din domeniu.
Tematici Frecvent Dezbătute la STUP
Cum Ajută D&C Conta Antreprenorii la Seminariile STUP: Ghidare Financiar - Contabilă În cadrul proiectului STUP, inițiat de Banca Transilvania, unde suntem parteneri de încredere, ne dedicăm încontinuu transmiterii informației vaste pe care o deținem din...
TaxEU 2024
Ce reprezintă evenimentul TaxEU2024? Și în acest an am participat la TaxEU, unul dintre cele mai importante evenimente din domeniul legislației și fiscalității din România. Evenimentul a reunit experți fiscali, profesioniști și consultanți fiscali pentru a dezbate...
Soluții pentru o Relație mai Bună între Fisc și Cetățean
Echipa D&C Conta la palatul parlamentului: Soluții pentru o relație mai bună între fisc și cetățean La invitația Fundației pentru Apărarea Cetățenilor Împotriva Abuzurilor Statului (FACIAS), echipa DC Conta a avut onoarea de a participa la dezbaterea cu tema...
Dezvoltați-vă afacerea alături de noi
Partenerul dumneavoastră pentru dezvoltare sustenabilă
Oricare ar fi provocarea, industria sau stadiul de dezvoltare al companiei oferim expertiză, flexibilitate și înțelegere pentru a vă propune răspunsul potrivit nevoilor dumneavoastră.
Misiunea noastră este ca prin fiecare acțiune să devenim partenerul preferat al companiilor care sunt alături de noi.